Золоті правила. 5 кроків до успішної реклами вашого бізнесу

5-step

В нашому сучасному світі все взаємозалежно. Важко уявити собі успішну компанію або стрімко зростаючий бізнес без його реклами і взаємодії з іншими людьми. Вибір правильного рекламного напрямку залежить від продукції або сфери послуг що Ви рекламуєте. Існує кілька основних видів реклами:

 

Реклама в засобах масової інформації (ТБ / радіо, газети, каталоги);
Зовнішня реклама (світлові короби, об’ємні букви, виносні конструкції, рекламні щити);
Широкоформатний друк (банери, розтяжки, самоклеючі плівки);
Поліграфія (листівки, візитки, флаєра);
Реклама на транспорті (Друковані оголошення в транспорті, брендування, рекламні панелі в метро, автобусах);
Сувенірна реклама (календарі, авторучки, брелоки та інша продукція з фірмовою символікою);
Реклама в інтернеті (створення сайту і його просування на ТОП позиції по пошуковим запитам, з метою залучення тематичного трафіку)

Основні 5 кроків ефективної реклами

Перший крок при виборі рекламної компанії – визначити її мету – залучення нових клієнтів, вихід на новий ринок (пропозиція продукції нової категорії клієнтів), пропозиція нової продукції, значна зміна ринкової ситуації (поява нових конкурентів, зниження платоспроможності конкурентів) і ін.

Другий крок, після визначення цілей рекламної компанії необхідно визначити цільову аудиторію. Ви повинні розуміти яку категорію людей будуть або можуть інтерісовати ваші послуги і товари. Чітко сформульована мета кампанії позначає і цільову групу, і бажаний вплив, які на неї повинна надати реклама.

Третій крок – визначення бюджету. Не завжди «мета виправдовує засоби». У цій справі варто гарненько подумати і включити творче мислення. Іноді вистачає мінімальних витрат для максимальної рентабельності вкладень. Це відбувається при ретельно продуманому місці розташування реклами, при креативному зображенні або слогані, при правильній подачі потенційному споживачеві. Прагніть до того що б вас не тільки помітили, а й запам’ятали !

Четвертий крок – Вибір виду реклами і її виконавців. На жаль більшість РА забувають найважливіше в нашій професії – турбота про клієнта і його інтереси. Компанія «LEADER-LTD» завжди намагаємося зрозуміти мету та прагенння наших клієнтів і максимально допомогти при виборі необхідної рекламної продукції. Це забезпечує довгу і міцну співпрацю, до того ж зростання бізнесу клієнта за рахунок нашої реклами – це наша мета.

П’ятий крок – «Задоволений клієнт» (відповідність, правильний підхід). Відомо золоте правило – «Задоволений клієнт приводить ще двох, а не задоволений – …» в іншому далі і так все ясно. Якщо ваша реклама говорить «У нас краща заварна кава і свіжі десерти» – відповідайте сказаному. Якщо людина повірила перевірла на смак вашу каву з десертом і це не виправдало її очікувань – вона більше ніколи не повірить вам! Що вже говорити бро її друзів і знайомих, з якими вона неодмінно поділитися враженнями.

Якщо ви переслідуєте мету швидкої наживи або бачите в клієнтах тільки гроші – такий підхід з самого початку приречений. Успішний бізнес повинен переслідувати гідні цілі. Завжди ставтеся до своїх клієнтів з розумінням і відкритими дверима, адже все в нашому світі взаємозалежно. Сьогодні – ВИ, завтра – ВАМ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *