Оцінка сприйняття зовнішньої реклами

 

adversitingЩоб підвищити попит на продукт й зробити його більш впізнаваним, необхідно не тільки зробити якісний друк банерів, а й вибрати відповідне місце для установки реклами. Практика показує, що людина добре сприймає посил маркетологів при огляді з дальньої відстані. При цьому бажано вибирати місце, де спостерігається низька швидкість пересування людей. Більшість потенційних споживачів виділяють читання реклами всього кілька секунд, отже, текст повинен бути максимально лаконічним і складатися не більше з семи слів.

 

Важливу роль відіграє професіоналізм дизайнера, перед яким стоїть завдання правильно об’єднати такі компоненти:

  • набір кольорів;
  • шрифт;
  • ефекти – візуальні, динамічні, графічні, світлові і об’ємні;
  • споживча аудиторія.
  • Хороший дизайнер має глибокі пізнання в психології споживачів, яка допомагає правильно донести рекламне посилання.

Вибір кута зору і точки огляду відіграє далеко не останню роль в зовнішній рекламі. Точка огляду повинна враховуватися при визначенні місця розташування конструкції. Ділянка вважається ідеальною, якщо вона має десятки точок огляду. Кут огляду пішоходів, водіїв і пасажирів громадського транспорту значно відрізняється. Істотні відмінності спостерігаються навіть в куті огляду одиничного пішохода і людини, яка пересувається в натовпі. Такі відхилення пов’язані з особливостями переміщення.

Щоб забезпечити максимальне сприйняття зовнішньої реклами, необхідно врахувати її розташування в навколишньому просторі. Не буває такого, щоб конструкція сприймалася окремо від прилеглих об’єктів і зелених насаджень. Тільки професійний дизайнер може зробити так, щоб реклама гармоніювала з навколишнім середовищем, але в той же час виділялася на її тлі. Завдяки сучасним програмним продуктам сьогодні немає нічого неможливого.

Спостереження експертів

Після численних досліджень фахівці з’ясували кілька тенденцій:

  • потенційний споживач звертає увагу на рекламу, яка знаходиться в місцях щільного скупчення об’єктів, створюючи таким чином масовість;
  • в перші частки секунди огляду реклами людина помічає точки, що утворюють певні геометричні фігури;
  • люди звертають увагу на близько розташовані елементи, що впливають один на одного;
  • точки сприяють формуванню статичних і динамічних композицій.
  • Всі чинники описані тільки поверхнево, оскільки принцип розробки реклами для водіїв і пішоходів істотно відрізняється. При створенні зображення фахівці враховують когнітивні можливості потенційних споживачів.

Місця розташування реклами

Найчастіше друк банерів виконується з метою їх подальшого розміщення в таких місцях:

  • Розділові й придорожні зони;
  • Інфраструктурні об’єкти;
  • Тротуари;
  • Місця для відпочинку та розваг;
  • Вуличні меблі;
  • Огороджувальні конструкції;
  • Нерухомість (на фасадах і стінах);
  • Транспортні засоби.

Незалежно від місця розміщення реклами, власник продукту, що просувається повинен здійснити реєстрацію в органах місцевого самоврядування. Несанкціонована установка конструкцій тягне за собою адміністративну відповідальність.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *