Створення сайтів

Landing Page

від 1000 гривен.

Сайт сторінка або одно сторінковий сайт – самий простий варіант сайту. Не потребує великих матеріальних затрат. Це перший крок, щоб заявити про себе в Інтернеті.

Сайт візитка

від 1400 гривен.

Саме той набір інформації, поширення якої в Інтернеті, безсумнівно, корисно як починаючим, так і акулам бізнесу. Це своєрідний довідник про фірму, який містить всі необхідні контактні дані та інформацію про діяльність компанії.

Сайт портфоліо

від 2500 гривен.

Сайт портфоліо або сайт-фотогалерея призначений для презентації вашої продукції. Оптимально підходить для фотографів, фото моделей, дизайнерів або художників.

Корпоративний сайт

від 5000 гривен.

Корпоративний сайт відрізняє ексклюзивний дизайн, повна інформація про компанію, розгорнутий каталог товарів і перелік послуг, що надаються компанією.

Інтернет магазин

від 6500 гривен.

Інтернет магазини призначені для продажу товарів чи послуг через Інтернет. На сторінках сайту можна дізнатися про наявність товару на складі, акційні пропозиції, найбільш популярні товари, та багато іншої корисної інформації про товари.

Реклама в соц-мережах

від 2500 гривен.

Соціальні мережі – це не тільки спосіб інтернет спілкування. Це вже і радіо, і відео, і телефонія. Соціальна мережа є в кожному телефоні. А де мільйони споживачів, там і найефективніша реклама.

 

Компанія «LEADER-LTD» – , надає своїм клієнтам повний спектр IT послуг.

Завдяки створенню сайту своєї компанії ви зможете підвищити ефективність та швидкість обслуговування. Для залучення клієнта можуть знадобитися місяці, але втратити його можна за секунду, але дуже важко втратити задоволеного клієнта. А адже клієнтові всього лише треба надійність, якість і швидке обслуговування. Завдяки сайту ви зможете забезпечити їх усім необхідним. 

Які переваги ви отримуєте при створенні сайту:

Розширення клієнтської бази. 
Кожен день все більше людей звертають свій погляд до Інтернету для вирішення ділових завдань. За допомогою Інтернету можна знайти: 
Потенційних підрядників; 
Необхідні продукти чи послуги. 

Інтернет допоможе розповісти про свою фірму всьому світу. Завдяки Інтернету люди, що знаходяться в Європі, можуть дізнатися інформацію про послуги компанії, що знаходиться в іншій точці планети. Наявність веб-сайту допоможе залучити нових клієнтів і забезпечити їх необхідною інформацією. 

Віра клієнта в надійність вашої компанії. 
Веб-сайт може сказати багато чого про компанію. Непривабливий і неорганізований веб-сайт навряд чи зацікавить споживачів. З іншого боку, професійний сайт з якісним дизайном переконає споживачів у тому, що у вас серйозна і відповідальна компанія. 

Ефективна рекламна кампанія і маркетинг. 

Веб-сайт – дешевий, ефективний метод реклами. Телебачення й інші засоби масової інформації, звичайно дуже ефективні способи рекламування свого бізнесу, але часто вони дуже дорогі і не завжди забезпечують достатньою інформацією. На веб-сайті ж немає ніяких обмежень, таким чином, клієнти зможуть дізнатися всю необхідну інформацію про вашу компанію. 

Цілодобове присутність. 
Споживачам може знадобитися інформація про вашу компанію в будь-який момент часу. За допомогою Інтернету та веб-сторінки ви зможете забезпечувати клієнтів необхідною їм інформацією цілодобово. Веб-сайт дозволить вам підтримувати контакт з клієнтами незалежно від часу доби.

Підвищує конкурентоспроможність.

Популярність Інтернету з кожним днем збільшується. Фірми, у яких є свій власний веб-сайт, мають величезну перевагу перед своїми конкурентами, у яких його немає. На додаток до перерахованих вище переваг, веб-сайт допомагає підвищити репутацію компанії в очах клієнтів. Звичайно, багато залежить і від оформлення сайту. Якщо споживач спочатку бачить добре структурований веб-сайт, а потім сайт середньої якості, то неважко зрозуміти, послугами, якої компанії він віддасть перевагу. 

Клієнтська підтримка.

Цілодобова клієнтська підтримка по телефону це здорово, але не багато компаній можуть собі це дозволити. Веб-сайт – це альтернатива телефонної підтримки. На сайті можна створити список поширених запитань з відповідями на них. Також ви можете надати клієнтам будь-які навчальні презентації, які допоможуть їм краще ознайомитися з вашою компанією. Якщо ж у клієнтів і після цього виникають якісь питання, то на сайті вашої компанії вони зможуть заповнити анкету та задати їх питання.