Вуличне радіо

 

Додаткова увага до Вашої реклами  – це реклама вуличного радіо, яка являється чи не єдиною формою подачі реклами, яку не можна ПРОІГНОРУВАТИ. Увага людей в ситуації очікування громадського транспорту, як правило, не зайнята.

Принцип роботи вуличного радіо:

  • На 14 зупинках громадського транспорту встановлено аудіо бокси за допомогою яких здійснюється трансляція. Час роботи з 00 до 21.00.
  • Кількість рекламних виходів протягом години – від 1 до 8
  • При розміщенні реклами 1 раз в годину кількість трансляцій в день складає 182 разів, що дозволяє не лише проінформувати клієнтів про товар, магазин, послугу чи бренд, але і закріпитицю інформацію в пам’яті.

Аудиторію вуличного радіо становлять діти, жінки, чоловіки, у віці від 15 до 65 років, студенти, робітники, службовці й фахівці, а завдяки охопленню зупинок в районі автовокзалів, цільова аудиторія розширюється за рахунок мешканців району та області. Чекаючи транспорт пасажир перебуває на зупинці від 5 до 15 хвилин і здатний не тільки вдумливо почути рекламу, але й запам’ятати (записати) адресу й телефони, при цьому багато потенційних пасажирів користуються транспортом від 2 до 6 разів на день.

 

Адресна програма вуличного радіо охоплює зупинки громадського транспорту з найбільшим пасажиропотоком, а саме:

  • Дріждзавод (вул. Заводська, 7);
  • Університет (вул.Коцюбинського, 2)
  • Шкільна (вул. Головна, 27)
  • Фастівська (вул. Руська, 199)
  • Універмаг«Рязань» (вул. Червоноармійська, 56)
  • Мікрорайон, (пр. Незалежності, 86-Є)
  • Калинівський ринок (Калинівська, 13А)
  • Універсам «Колос» (вул. Червоноармійська, 65)
  • Садова (вул. Садова, 1а)
  • Автовокзал (вул. Головна, 203)
  • Чапаєва (вул. Головна, 100)
  • Соборна площа
  • Ватутіна (Театральна площа, 6)
  • ТРЦ «Депо’t (вул. Головна, 265-А)