Вуличне радіо

 

     Додаткова увага до Вашої реклами  – це реклама на вуличному радіо, яка являється однією з небаготьох форм подачі реклами, яку не можна ПРОІГНОРУВАТИ. Увага людей в ситуації очікування громадського транспорту, як правило, не зайнята.

Принципи роботи вуличного радіо:

• На 15 зупинках громадського транспорту встановлено аудіо бокси за допомогою яких здійснюється трансляція. Час роботи з 00 до 21.00;

• Кількість рекламних виходів протягом години – від 2 до 8;

• При розміщенні реклами 2 рази в годину кількість трансляцій в день складає 364 рази, що дозволяє не лише проінформувати клієнтів про товар, магазин, послугу чи бренд, але і закріпити цю інформацію в пам’яті.

      Аудиторію вуличного радіо становлять діти, жінки, чоловіки, у віці від 15 до 65 років, студенти, робітники, службовці й фахівці, а завдяки охопленню зупинок в районі автовокзалів, цільова аудиторія розширюється за рахунок мешканців району та області. Чекаючи транспорт, пасажир перебуває на зупинці від 5 до 15 хвилин і має можливість не тільки вдумливо почути рекламу, але й запам’ятати (записати) адресу й телефони. При цьому багато потенційних пасажирів користується громадським транспортом від 2 до 6 разів на день.

 

      Адресна програма вуличного радіо охоплює зупинки громадського транспорту з найбільшим пасажиропотоком, а саме:

⇒  Дріждзавод (вул. Заводська, 7);

⇒  Університет (вул.Коцюбинського, 2);

⇒  Шкільна (вул. Головна, 27);

⇒  Фастівська (вул. Руська, 199);

⇒  Магазин “Гардероб” (вул. Героїв Майдану, 77);

⇒  Універмаг «Рязань» (вул. Героїв Майдану, 56);

⇒  Мікрорайон, (пр. Незалежності, 86-Є);

⇒  Калинівський ринок (Калинівська, 13А);

⇒  Універсам «Колос» (вул. Героїв Майдану, 69);

⇒  ПАБ “Наше Пиво” (вул. Комарова, 32);

⇒  Автовокзал (вул. Головна, 203);

⇒  Щербанюка (вул. Головна, 100);

⇒  Соборна площа;

⇒  Степана Бандери (Театральна площа, 6);

⇒  ТРЦ «Депо’t (вул. Головна, 265-А).